کرکره برقی در ابرکوه

کرکره برقی در ابرکوه

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در ابرکوه توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. برای رنگ کردن کرکره مهم ترین مسئله دقت به کسب و کار و نام تجاری می باشد تا رنگ انتخابی با کسب کار هماهنگی و هارمونی داشته باشد. اگر قصد ساخت کرکره برقی در ابرکوه را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در ابرکوه

در انتخاب رنگ کرکره باید دقت شود که کیفیت رنگ بالا باشد تا بتواند پوشش یک دست به وجود آورد. قبل از رنگ آمیزی باید سطح درب کرکره آماده سازی شود. در آماده سازی شاتر رنگ باید به مواردی همچون اطلاع از پوشش قدیمی کرکره  را داشت تا بتوان براساس آن، پوشش جدید را انتخاب نمود. اگر درب کرکره نیاز به تعمیر و یا تعویض شاخه ای تیغه را داشته باشد ابتدا باید نواقص بر طرف شود سپس اقدام به رنگ کردن کرکره نمود.

بعد از آمده سازی درب کرکره باید به وسیله یک ماده شیمیایی تمیز و یا با آب شسته شود که کاملا تمیز شود به صورتی که دیگرگرد و خاکی روی تیغه های آن نباشد. در صورتی که آماده سازی به درستی انجام نشود امکان این که رنگ به صورت پوسته پوسته از سطح کرکره جدا شود وجود دارد.

یکی از روش های ساده و سریع در رنگ آمیزی درب کرکره در ابرکوه ، اسپری کردن رنگ بر روی تیغه ها می باشد. اسپری کردن رنگ باید به صورت چندین لایه باشد تا از شره کردن و ماندن رد جلوگیری شود. این روش یکی از سریع ترین روش هاست که در چندین زمان می توان ان را پایان داد و به راحتی به ادامه کسب و کار خود پرداخت بدون اینکه مزاحمتی برای کار خود و دیگران به وجود آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱