کرکره برقی در نهبندان

کرکره برقی در نهبندان

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در نهبندان توضیحاتی برای شما ارائه کنیم. با امکان اضافه شدن انواع کرکره برقی و با وجود تنوع در مدل و طرح در کرکره برقی، طراحان ساختمانی برای رنگ‌بندی کرکره برقی طرح‌های زیبا به بازار کار ارائه داده‌اند و علت این طرح‌بندی در رنگ به نمای ساختمان جلوه‌های ویژه‌ای داده است. چنان چه قصد ساخت کرکره برقی در نهبندان را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در نهبندان

رنگ‌بندی کرکره برقی در نهبندان

با امکان اضافه شدن انواع کرکره برقی در نهبندان و با وجود تنوع در مدل و طرح در کرکره برقی، طراحان ساختمانی برای رنگ‌بندی کرکره برقی طرح‌های زیبا به بازار کار ارائه داده‌اند و علت این طرح‌بندی در رنگ به نمای ساختمان جلوه‌های ویژه‌ای داده است.

برای رنگ‌بندی کرکره برقی در نهبندان از رنگ پودری که به دو سیستم رنگ ۱٫ تمام‌خودکار پاشش رنگ الکترواستاتیک ۲٫ پخت کوره‌ای می‌باشد و با بهره‌گیری از بهترین مواد خام توانایی رنگ‌آمیزی حدود ۳۰ تن پروفیل را در روز دارد و رنگ‌بندی دکورال مجهز به دو سیستم خط دکورال فیلم و کاغذ هست. طرح‌های تولیدی در این واحد شامل انواع طرح‌های گوناگون مانند: طرح چوب، طرح راش، طرح سنگ و … هست. تولید این واحد با توجه نوع سفارش‌ها روزانه حدود ۴ تن هست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱