کرکره برقی در دلیجان

کرکره برقی در دلیجان

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در دلیجان توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. امروزه کرکره برقی در سراسر سطح شهرهای کشور نصب شده و نقاشی درب کرکره بخشی از پروژه های نگهداری و تعمیر انواع ساختمان های تجاری محسوب می شود. چنان چه تمایل به ساخت کرکره برقی در دلیجان داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در دلیجان

رنگ های کرکره برقی در دلیجان:

ظاهر هر فضا می تواند به ادراک ما کمک شایانی نماید به طوری که رنگ کرکره برقی در دلیجان تاثیر به سزایی دارد، حتی اگر در آن مکان نباشید با به یاد آوردن یک نشانه کل فضا در ذهن تداعی می گردد. کرکره برقی بر چگونگی دیده شدن ظاهر فروشگاه ها و در نهایت ثبت شدن آن در ذهن تاثیر به سزایی داشته و موجب می شود، آن کسب و کار و فروشگاه در ذهن افراد ثبت شود؛ و این یک حسن برای آن فروشگاه محسوب می گردد. یکی از دلایلی که موجب می شود تا رنگ کرکره برقی معمول گردد ایجاد ادراک از فروشگاه ها و مکان های تجاری می باشد.

برای تولید رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی، یک پردازش رنگ آمیزی است که جهت اثربخشی بیشتر، ذرات رنگ در آن باردار می شود. در این روش ابتدا رنگ به صورت ذرات پودر به سمت قطعه به صورت رسانا از طریق باد اسپری می شود، سپس به وسیله ی یک بار قدرتمند الکترواستاتیک شتاب پیدا می کند و بین ذرات رنگ و قطعه پیوند یونی شکل می گیرد.

رول های کرکره برقی در انواع مختلف و طرح های متفاوتی در بازار موجود می باشد که می توان با پوشش های مختلف طرح چوبی و یا پلاستکی، یا تیغه های فلزی در انواع رنگ ها در بازار یافت. در بیشتر موارد درب کرکره از نوع گالوانیزه می باشد که با رنگ های مختلف پوشش داده می شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱