ساخت کرکره برقی در فسا

ساخت کرکره برقی در فسا

در اینجا سعی داریم شما را ساخت کرکره برقی در فسا و قیمت های آن بیشتر آشنا کنیم. برای محاسبه هزینه ی کرکره برقی می بایست اول بدانیم که کدام موتور کرکره را در نظر داریم که ارزان ترین موتور کرکره برقی موتو توبلار می باشد که اندازه ظریف آن برای تیغه هایی با وزن نسبتا سبک و میزان عبور و مرور نسبتا کم مناسب خواهد بود، این نوع موتور کرکره می تواند تیغه هایی با وزن حدودا صد و پنجاه کیلوگرم را به حرکت در آورد.

ساخت کرکره برقی در فسا

از بهترین موتور توبولار کرکره برقی در فسا می توان به موتور توبلار لینوکس، موتور توبلار بارزانته، و … اشاره کرد. همین طور می بایست دید که کدام مدل از انواع تیغه لازم است و بر حسب اندازه و قابلیتی که لازم است بهترین تیغه را استفاده نمود. این ۲ مورد جزو اصلی ترین  عامل در مشخص کردن قیمت کرکره اتوماتیک در فسا است. شما می توانید با ایجاد تماس با قسمت فروش سیت ما به روز ترین لیست قیمت کرکره برقی را مشاهده کنید.

نصب کرکره اتوماتیک در فسا

پیش از نصب کرکره برقی باید سمت چپ و راست دهنه ای که کرکره برق درون آن قرار گرفته است قوطی کشی شود. این قوطی ها در اندازه چهل در چهل میلی متر دقیقا در موازات همدیگر می بایست نصب شود تا بتوان ریل تیغه کرکره برقی را روی آن سوار کرد. نصب کرکره برقی اتوماتیک باید بر اساس استاندارد های لازم انجام شود در غیر این صورت ممکن است تیغه ها به یک سمت کشیده شود و یا حرکت تیغه درون ریل سر و صدای بالایی تولید کند و یا اینکه اشتباه در نصب باعث شود به موتور کرکره برقی فشار آمده و در مدت زمان کوتاهی سبب از کار افتادن آن شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰