ساخت کرکره برقی در داراب

ساخت کرکره برقی در داراب

در اینجا سعی داریم در مورد ساخت کرکره برقی در داراب توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. کرکره های برقی به شکل معمول همان طور که می دانید انواع مختلفی دارند که می توان به برخی از آنها از جمله تیغه شفاف پلی کربنات اشاره کرد . در ادامه با مشخصات فنی تیغه شفاف پلی کربنات بیشتر آشنا خواهید شد.

ساخت کرکره برقی در داراب

خواص ویژه ای همچون ضدحریق بودن، امکان دید داخل فروشگاه در مواقعی که کرکره زیر است، استحکام کششی زیاد به علاوه زیبایی و پرستیژ به خصوصی که بعد از نصب کرکره برقی شیشه ای به مکان مورد نظر می دهد جملگی پتانسیل زیاد این نوع تیغه را برای ایجاد بازار تازه و پاسخ به احتیاجات مجموعه ای دیگر از کاربران را یادآوری می کند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته تیغه های فوق کرکره شیشه ای با تیغه های آلومینیومی دارای مزیت های پایین است:

کرکره های شفاف در داراب دارای مقاومت خیلی زیادی هستند و از آلومینیوم و در صورت استفاده از ریل فولادی دوام بیشتری دارد.

کرکره برقی شفاف در داراب امکان اضافه کردن خطوط رنگی در مقاطع گوناگون کرکره چه به شکل عرضی و چه به شکل طولی ، مطابق با طراحی محل نصب را دارد .

هزینه ی کرکره برقی شیشه ای نسبت به دیگر کرکره های زیادتر است به منظور قابلیت هایی از جمله نداشتن اشتعال , ضد سرقت , ضد خش , مقاوم در برابر آسیب های نور خورشید که دارد.

با این که دمای ذوب تیغه های شفاف کمتر از آلومینیوم است اما به دلیل خاصیت ضد شعله تیغه های شفاف فوق در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و در صورت آتش سوزی از سرایت حریق جلوگیری خواهد کرد.

جهات کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰