ساخت کرکره برقی در شوش

ساخت کرکره برقی در شوش

در این مطلب می خواهیم درباره ساخت کرکره برقی در شوش توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. کرکره برقی با اندازه کوچک برای پنجره ها وجود دارد این کرکره ها تا حد زیادی در اتلاف دما صرفه جویی می کند و همین طور قادر به عایق صوتی هم باشند. می توان از صفحه هایی مانند توری برای جلوگیر از حشرات به داخل خانه استفاده کرد. به علاوه بعضی از کرکره برقی را می توان به شکلی تنظیم کرد که زمان خالی بودن خانه ، با فاصله ی تعیین شده ای کرکره باز و بسته شود و این تصور را برای ناظران خارجی ایجاد کند که ساختمان خالی نیست.

ساخت کرکره برقی در شوش

استفاده از کرکره برقی  در شوش برای پنجره ها سبب می شود عایق دمایی مناسبی ایجاد شود و می تواند سبب کم کردن ۱۰درصد مصرف انرژی و ۴۵ درصد اتلاف انرژی شود، از طرفی با بهره گیری از درب و پنجره کرکره ای اتوماتیک می توان تا ۱۰dc صدای محیط را کم کند. همین طور این درب ها سبب حفاظت در برابر گرما و اشعه UV خورشید می شوند.

متعلقات کرکره اتوماتیک در شوش

برای نصب کرکره اتوماتیک برقی در شوش هم مانند هر سیستم دیگری احتیاج به یکسری متعلقات به خصوصی آن دارید که در ادامه انواع آنها را معرفی می کنیم. ریل ها در سیستم کرکره برقی برای به حرکت در آوردن تیغه ها استفاده می شوند. ریل ها محفظه هایی بلند مانند به مکعب مستطیل می باشند که به شکل عمود در ۲ سمت ورودی و به روی دیوار نصب خواهند شد. قسمتی از تیغه های کرکره درون ریل قرار می گیرند که با بهره گیری از نیروی موتور کرکره برقی سبب به حرکت در آمدن آن می شود. ریل های کرکره اتوماتیک می توانند از جنس آلومینیوم یا آهن باشند.

شما می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰