ساخت کرکره برقی در فردیس

ساخت کرکره برقی در فردیس

در این مطلب می خواهیم درباره ساخت کرکره برقی در فردیس توضیاتی را برای شما ارائه کنیم. بحث ایجاد امنیت و حفاظت از اماکن گوناگون سالهاست که یکی از مشکلات اصلی آدم ها بوده و هست. کرکره برقی از ملزومات امنیتی می باشد که سالهای زیادی در ساختمان‌ها و فروشگاه‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرکره‌های قدیمی برای همه‌ی ما آشنایی دارند. این کرکره‌ها به ط.ر معمول توسط نیروی دست باز و بسته می‌شدند و از رایج ترین حفاظ‌های امنیتی شناخته شده بودند.

ساخت کرکره برقی در فردیس

موتور کرکره ساید در فردیس

کابرد این نوع موتور کرکره به طور معمول برای فروشگاه ها در فردیس که تردد زیادی دارند هستند و کارخانجات می باشد از مشکلات این نوع موتورها فضای بیشتری است که موتور اشغال می کند که طول پلیت این موتور حدود شست سانتی متر است که بر خلاف موتور های تیوبلار که طول پلیت از سی سانتی متر تجاوز نخواهد کرد می توان یکی از مشکلات برای استفاده در فروشگاه های کوچک وپارکینگ های کوچک شمرد ولی این نوع موتور کرکره برقی در فردیس دارای محاسن خیلی زیادی می باشد که قدرت بالا بیصدا بودن موتور به خصوص مدل ۲۴ ولت آن که دارای باطری بک آپ می باشد.

موتور ساید موتوری می باشد که از آن برای کرکره های اتوماتیک، درب های سنگین و غیره در مراکز و محیط های صنعتی و پارکینگ های مجتمع مسکونی که تعداد تردد آنها بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰