ساخت کرکره برقی در تربت حیدریه

ساخت کرکره برقی در تربت حیدریه

در این ایجا می خواهیم درباره ساخت کرکره برقی در تربت حیدریه شما را بیشتر آشنا کنیم . کرکره برقی یا کرکره برقی اتوماتیک را که در حال حاضر می توان یکی از ساخته هایی شمرد که با وجود ساختار راحتی که دارد توانسته در سهولت زندگی نقش بسزایی را ایفا نماید. از دهه ها پیش افراد برای محفاظت و راحتی زیادتر محیط زندگی و محل کار خود، از کرکره بهره گیری می کردند؛ ولی با پیشرفت و حرکت انسان به طرف فناوری سبب شد طراحی و ساخت دسته تازه ای از کرکره ها به اسم درب برقی کرکره ای یا کرکره اتوماتیک گردید. درب های کرکره ای در ایران تقریبا می توان گفت حدود ربع قرن است.

ساخت کرکره برقی در تربت حیدریه

اولین کار با تبدیل کرکره های معمولی به اتوماتیک آغاز شد؛ بدون تغییر در شکل و نوع طراحی آن. ولی پس از مدتی استفاده از این روش در طراحی درب های ساختمانی هم متداول شد و این شروعی بود بر ورود نوع تازه ای از تیغه کرکره به بازار.

انواع کرکره برقی در تربت حیدریه:

به شکل کلی تیغه های کرکره برقی که در تربت حیدریه هستند از نوع آلومینیوم هشتاد میلی متری می باشد که در کیفیت های گوناگون آن در بازار وجود دارد. فرق دیگر در موتور کرکره اتوماتیک تربت حیدریه این است که در آن ۳ نوع طراحی وجود دارد. بیشترین موتور کرکره برقی مورد استفاده، از نوع توبلار می باشد که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد عبور و مرور کم و اندازه دهنه کوچک استفاده می شود. نوع دوم موتور ساید می باشد که برای مکان هایی که عبور و مرور در آنجا زیاد است ابعاد بزرگ استفاده می گردد و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی می باشد که می توان برای عبور و مرور زیاد هم استفاده کرد. در ادامه به بررسی این ۳ نوع موتور می پردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند توسط یکی از راه های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰