ساخت کرکره برقی در میاندوآب

ساخت کرکره برقی در میاندوآب

در این مطلب قصد داریم درباره ساخت کرکره برقی در میاندوآب توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. صنعت کرکره برقی یکی از صنعت هایی است که به لطف زندگی مدرن در منازل هوشمند رواج پیدا کرده است. ساخت تیغه کرکره برقی در میاندوآب که یکی از مشاغل پر درآمد در ایران می باشد. و از عواملی که قیمت تمام شده یک کرکره برقی را مشخص می سازد جنس تیغه های کرکره برقی است. به شکل معمول کرکره ها ارزان قیمت از تیغه هایی بهره گیری می کنند که در تولید آنها از آلومینیوم ضایعاتی استفاده می شود.
ساخت کرکره برقی در میاندوآب

موتور های کرکره برقی در میاندوآب:

این موتور ها که به جهت برقی کردن کرکره های سنتی استفاده می شوند و به علت نداشتن استقبال مردم از این نوع کرکره به مرور زمان جای خود را به موتور کرکره تیوبلار که از بهترین تولید کنندگان آن می توان از موتور کرکره برقی زومر آلمان و مارک های چینی مرغوب از موتور کرکره  SDCو موتور کرکره در میاندوآب بارزانته اسم برد و موتور کرکره ساید که از بهترین سازندگان آن از موتور کرکره الرو آلمان و مارک های چینی و موتور کرکره برقی sdc و کرکره برقی بارزانته اسم برد.

موتور کرکره توبلار در میاندوآب

کاربرد این نوع موتورها برای همه نوع کرکره می باشد.موتور های تیوبلار بدون شک بیشترین استفاده را در این نوع کرکره های برقی دارد و دارای محبوبیت بسیاری میان  نصابان کرکره است. دلیل این نام گذاری آن به این اسم ، شکل لوله ای آن می باشد. یکی از علت های محبوب شدن این نوع موتور کرکره ، نصب راحت آن است که می توان با در نظر داشتن به وزن تیغه کرکره، موتور مناسب را استفاده کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰