ساخت کرکره برقی در لردگان

ساخت کرکره برقی در لردگان

در این مطلب می خواهیم در مورد ساخت کرکره برقی در لردگان توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. کرکره های برقی دارای اجزای مختلفی هستند که ما در ادامه قصد داریم شما را با انواع تیغه های کرکره برقی شما را بیشتر آشنا کنیم.

ساخت کرکره برقی در لردگان

انواع تیغه کرکره برقی در لردگان

تیغه کرکره برقی مجموعه ای از نوار های نسبتا باریک می باشد که در کنار همدیگر یک صفحه یکپارچه می سزند. با انواع تیغه های برقی بیشتر آشنا شوید:

  • تیغه آلومینیومی کرکره برقی
  • تیغه آهن گالوانیزه کرکره برقی
  • تیغه پلی کربنات کرکره برقی

تیغه کرکره برقی آلومینیومی در لردگان

این نوع تیغه دارای مقاومت زیادتری می باشند و برای پارکینگ ها، فروشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. درصد خیلی زیادی از تیغه کرکره برقی استفاده شده در لردگان از جنس آلومینیوم می باشند. کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی مختلفی دارند که می توان به آسانی از آن در آب و هوای خیلی مرطوب و یا خیلی خشک بهره گیری کرد. همان گونه که گفته شده اندازه استاندارد این نوع تیغه ها هشتاد میلی متر است ولی اندازه ۶۰ میلی متر برای پنجره ها و اندازه صد میلی متر برای ورودی های بزرگ نوع های دیگر تیغه کرکره برقی می باشند.

تیغه کرکره اتوماتیک گالوانیزه در لردگان

تیغه کرکره گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس می باشند. اصلی ترین علت خرید تیغه های گالوانیزه می تواند استحکام زیادتر به نسبت آلومینیوم و همین طور قیمت مناسب آن باشد. این تیغه ها هم در ۲ نوع گالوانیزه معمولی و همچنین فوم دار ساخته می شوند که مدل فوم دار آن به این شکل است که میان پل های تیغه، فوم تزریق شده تا مقاومت آن را بیش از گذشته کند. به این علت برش این نوع تیغه ها هم آسان نخواهد بود و گذر از این نوع کرکره ها مشکل است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰