ساخت کرکره برقی در ساوه

ساخت کرکره برقی در ساوه

در اینجا قصد داری در مورد ساخت کرکره برقی در ساوه توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. در حال حاضر با پیشرفت روز به روز  فناوری و انجام شدن بسیاری از کارها به شکل خودکار استفاده از کرکره برقی پارکینگ خیلی فراگیر شده است و به ۲ دلیل از ارزش زیادی برخوردار است: سهولت بشتر موقع ورود و خروج با اتومبیل به پارکینگ منازل و امنیت زیادتر. به شکل کلی کرکره برقی یا برای درب اصلی ساختمان و یا برای امنیت زیادتر پس از درب اصلی به عنوان درب دوم نصب می گردد.

ساخت کرکره برقی در ساوه

انتخاب کرکره برقی مناسب در ساوه:

در انتخاب کرکره برقی پارکینگ ۲ مورد را باید در نظر داشته باشید:

  1. انتخاب تیغه مناسب
  2. انتخاب موتور مناسب

انتخاب تیغه مناسب برای کرکره پارکینگ در ساوه:

یکی از مورد هایی که در انتخاب کرکره برقی ارزش زیادی دارد ، انتخاب تیغه مناسب می باشد. در ادامه نکته های که در انتخاب تیغه کرکره برقی پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار هستند را برای شما خواهیم گفت :

  1. شکل تیغه
  2. صدای تیغه
  3. قیمت تیغه
  4. اندازه دهنه

ظاهر تیغه کرکره برقی پارکینگ

تیغه کرکره پارکینگ به ۲ صورت آلومینیومی و پلی کربن می باشد . تیغه آلومینیومی قادر است با در نظر داشتن نمای ساختمان و سلیقه کاربر به رنگ های گوناگون رنگ آمیزی شود . همچنین قادر به ساخت تیغه های آلومینیومی به شکل طرح چوب هم فراهم است . لازم است بدانید که رنگ آمیزی تیغه ها در کوره الکترواستاتیک انجام می گیرد.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت نصب کرکره برقی برای درب اصلی خانه بسیار ارزان تر از درب آهنی همراه با نصب جک برقی بر روی آن است . درب آهنی می بایست ساخته و نصب گردد. بعد رنگ آمیزی شود . سپس از آن جک برقی بر روی آن نصب گردد.

شما می تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰