ساخت کرکره برقی در ورامین

ساخت کرکره برقی در ورامین

در این مطلب می خواهیم در مورد ساخت کرکره برقی در ورامین توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. کرکره برقی مغازه در ورامین ، در دهه اخیر جایگزین شکل های اولیه کرکره مغازه شده است .چرا که با گذشت زمان و سفت شدن فنرهای کرکره و نیز روغن کاری مداوم ، بالا و پایین بردن آن با استفاده از دست بسیار سخت شد . از گذشته بهترین نوع حفاظ درب مغازه ، کرکره بوده است . شکل های اولیه ، دستی بالا و پایین می شد ولی امروزه کرکره به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن آن فراهم می شود.

ساخت کرکره برقی در ورامین

در کرکره برقی مغازه ، دو مورد را باید در نظر داشته باشید:

  1. تیغه کرکره
  2. موتور کرکره

موتور کرکره برقی مغازه در ورامین

انواع کرکره برقی با موتور کوچکی کار می کنند و موتور امکان باز و بسته شدن کرکره اتوماتیک با فشار یک دکمه را می دهد. مرسوم ترین نوع موتور در بازار ، برای کرکره برقی مغازه ، موتور ساید و توبلار است. شکل این موتور توبلار به شکل یک لوله می باشد و به علت نصب راحت آن از محبوبیت خاصی در بین نصب کننده های کرکره برخوردار است.

تیغه کرکره برقی مغازه در ورامین

در انتخاب تیغه کرکره برقی ، می بایست نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. شکل تیغه
  2. امنیت
  3. صدای تیغه
  4. قیمت تیغه

امنیت

در سال های قبل کرکره های مغازه به شکل دستی بالا و پایین می شد ، و از امنیت پایینی برخردار بودند. می توان گفت که برای یک مغازه دار ، داشتن امنیت و آرامش در محیط کسب و کارش از ارزش زیادی برخوردار است . اما امنیت انواع مختلف تیغه چندان فرقی با هم ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان توسط یکی از راه های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰