ساخت کرکره برقی در چابهار

ساخت کرکره برقی در چابهار

در این مطلب می خواهیم در مورد ساخت کرکره برقی در چابهار توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . تیغه آلومینیوم کرکره برقی ، پر مصرف ترین نوع تیغه کرکره برقی به حساب می آید. این تیغه بعد از تیغه های نسل اولیه و ثانویه کرکره اختراع شده و به روی کار آمد و به علت مزایای زیادی که در مقایسه با آن ها داشت به کلی آن ها را از بین برد و می توان گفت در حال حاضر تیغه آلومینیومی در بازار کرکره برقی یکه تازی می کند.

ساخت کرکره برقی در چابهار

علت برتری تیغه آلومینیوم در کرکره برقی چیست؟

  1. قیمت مناسب
  2. ضد سرقت بودن
  3. خرابی پایین
  4. تعمیرات سریع
  5. وزن مناسب

قیمت مناسب تیغه آلومینیوم

آلومینیوم یکی از ارزان ترین فلزات کشف شده به وسیله ی به حساب می آید. همین طور در کشورمان، دارای معادن بومی  آلومینیوم زیادی وجود دارد. به این علت الومینیوم فلزی می باشد که قسمت پایین آن در دسترس صنعتگران کشورمان قرار گرفته است. به این علت تیغه کرکره آلومینیوم در ایران جزء تیغه های ارزان قیمت به حساب می آید.

خرابی کم تیغه آلومینیوم

آلومینیوم به آسانی زنگ نمی زند و خود تیغه های آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۳ بعد از پشت سر گذاشتن پروسه مقاوم سازی در خط تولید مقاومت آن زیاد تر می شود و نرمی خود را از دست خواهد داد . دیگر مثل تیغه هی نسل اول شکل خود را تغییر نمی دهند. با توجه به تجربه ما کم ترین خرابی ، در آمدگی کپس ، تغییر رنگ و زنگ زدگی را در این نوع تیغه کرکره شاهد هستم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید توسط یکی از راه های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰