ساخت کرکره برقی در تاکستان

ساخت کرکره برقی در تاکستان

بحث تأمین امنیت و حفاظت از اماکن مختلف سالهای زیادی سات که یکی از مشکلات اصلی بشر محسوب می شود. از این شرکت آکان ترک برای تامین امنیت مردم شروع به ساخت کرکره برقی در تاکستان و دیگر نقاط کشور کرده است.و شما می توانید در هر جایی که زندگی می کنید با نمایندگان ما در سراسر کشود در ارتباط باشید.

ساخت کرکره برقی در تاکستان

کرکره از ملزومات امنیتی است که سالهاست در ساختمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرکره‌های قدیمی برای همه‌ی ما آشنا هستند.

این کرکره‌ها عموماً به ‌وسیله‌ی نیروی دست باز و بسته می‌شدند و از مرسوم‌ترین حفاظ‌های امنیتی شناخته می‌شدند. با گذشت مرور زمان معایب این کرکره‌ها به تدریج آشکار شد و حضور آن‌ها کمرنگ‌تر گردید.

از اصلی‌ترین معایب کرکره‌های قدیمی می‌توان به دستی بودن آن اشاره کرد که با نیروی دست افراد باز و بسته می‌شدند.

وزن سنگین این کرکره‌ها و جابه‌جایی آن می‌توانست برای افراد سالخورده، کم‌توان و ضعیف مشکل‌ساز باشد.

از طرفی نمای ظاهری این کرکره‌ها به مرور زمان دچار تغییر رنگ و زنگ‌خوردگی می‌شد و شکل ظاهری خود را از دست می‌داد.

از طرفی ساختار این کرکره‌ها به صورت مشبک و شبکه‌ای بود که از نظر ضریب امنیت و ایمنی، عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و در برابر خطراتی مثل آتش‌سوزی، ضربه، اسید و… بسیار ضعیف بودند و سارقان هم‌بارها توانسته بودند از این سد حفاظتی عبور کنند. برای خلاص کردن کرکره برقی در زمان قطع برق، از وسیله‌ای به نام امنیت خلاص کن استفاده می‌شود. در درب‌های کرکره‌ای توسط سیم بکسل و در درب‌های چرخان توسط یک ریسمان این کار انجام می‌گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱