ساخت کرکره برقی در اندیمشک

ساخت کرکره برقی در اندیمشک

قرن‌هاست که احتیاج به امنیت و ایمنی به‌ عنوان یکی از نیازهای اساسی بشر به شمار می رود. برقراری امنیت لازمه‌ی برقراری آرامش و استقرار و استمرار حیات بشری است. از این رو شرکت آکام ترک توانسته در زمینه ساخت کرکره برقی در اندیمشک و دیگر نقاط کشور امین را برای مشتریان به ارمغان آورند.

درب‌ها و پنجره‌ها همیشه از اصلی‌ترین و حساس‌ترین قسمت‌های امنیتی ساختمان‌ها به حساب می‌آیند. به همین منظور تأمین امنیت و ایمنی این قسمت‌ها برای مالکین و معماران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ساخت کرکره برقی در اندیمشک

امروزه محصولات متنوع زیادی برای ایجاد امنیت منظور به وجود آمده است. انواع درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک، کرکره برقی، انواع محصولات شیشه سکوریت، نماهای شیشه ای میرال و بسیاری محصولات مشابه دیگر در این زمینه.

همه‌ی ما می‌دانیم که استمرار و ایستادگی هر مجموعه‌ای به میزان پایبندی به تعهدات آن مجموعه بستگی دارد. این‌که هر مجموعه‌ای به چه میزان و تا چه حد به اصول و تعهدات خود پایبند است ارتباط معناداری با میزان فروش آن مجموعه دارد.

مشتریان در وهله‌ی اول به دنبال اعتماد و اطمینان هستند. این وجه تمایز تمامی برندهای موفق دنیاست که اولین هدفشان جلب اعتماد اطمینان مشتریانشان است.

ارائه ی خدمات پس از فروش و در نظر گرفتن گارانتی اصولی بی قید و شرط برای تمامی محصولات از جمله کرکره برقی وجود دارد که این باعث شده موفقیت ما در این زمینه زیادتر شود. در ادامه با خدمات ما بیشتر آشنا خواهید شد:

•  چندین گروه نصب و شش گروه قوی خدمات پس از فروش

•  تحویل، نصب و اجرای تمامی سفارشات شما در عرض کمتر از ۲۴ ساعت

•  ارائه ی گارانتی بی قید و شرط برای همه ی محصولات

•  جواب گویی ۲۴ ساعته به تمامی پرسش ها و درخواست های شما

•  ارسال سریع مجرب ترین تکنسین ها در مواقع ضروری به محل مورد نظر شما

•  حمل ایمن محصولات از کارخانه به محل مورد نظر شما در سریع ترین زمان

این ها تنها بخشی از خدمات پس از فروش مجموعه ی آکام ترک است. ما اعتقاد داریم محصولات خاص و با کیفیت در بهبود زندگی شما نقش چشم گیری ایفا می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱