ساخت کرکره برقی در خاش

ساخت کرکره برقی در خاش

ساخت کرکره برقی در خاش و دیگر نقاط کشور توسط نیروهای مجرب ،جوان و با انگیزه همراه دانش روز و بررسی بازارهای داخلی و خارجی با انتخاب بهترین برندها و کسب استانداردهای روز جهان قادر هستند تا  خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و جایگاه خود را در بازار بسیار محکم تر ساخته است.

در حال حاضر ما در جوامعی زندگی می کنیم که پیشرفت جزئی از تار و پود ما به حساب می آید از این رو مجموعه آکام ترک از این ماجرا مستثنی نیست و نخواهد بود.

این مجموعه فعالیت خود را در زمینه کرکره برقی در خاش و دیگر نقاط کشور از سال ها قبل به نام روشن خود آغاز نمود و با توجه به احتیاج روز جامعه در هر دوره از زمان فناوری های روز را به مجموعه اضافه کرده.

ساخت کرکره برقی در خاش

موتور کرکره برقی توبلار در خاش:

موتور کرکره برقی توبلار در خاش برای دهانه هایی تا حدود ۱۳ متر مربع استفاده می شود. این نوع موتورها به طور معمول برای مسیرهایی با پایین ترین تردد همچون مغازه ها استفاده می شود.

موتور های توبلار همانطور که در تصویر مشخص است به صورت لوله هستند و درون رول کرکره قرار میگیرند و فضای کمی را نسبت به موتور ساید به خود اختصاص میدهند .

موتور توبلار جهت تردد کمتر و وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم استفاده می شوند.

موتور های توبلار معمولا قیمت پایین تری نسبت به موتور های ساید دارند اما میزان تردد در موتور توبلار نیز بسیار محدودتر از موتور ساید میباشد.

در زمان قطع برق موتور توبلار برق اضطراری ندارند و باید از خلاص کن دستی آن استفده نمود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱