ساخت کرکره برقی در بهبهان

ساخت کرکره برقی در بهبهان

ساخت کرکره برقی در بهبهان و دیگر نقاط کشور که در حال حاضر در بیشتر مکان های عمومی و فروشگاه ها می باشند، استفاده می شود. قبلا این کرکره ها از فولاد و آهن بودند، و تهیه می شدند و به شکل دستی بالا و پایین می شدند و هر از چند گاهی باید آن ها را روغن کاری می کردید تا روان کار کنند.

ساخت کرکره برقی در بهبهان

 کرکره برقی خانگی در بهبهان

اصولا در مصارف خانگی جنس کرکره برقی در بهبهان برقی از آلومینیوم است به منظور این که عایقی برای صدا باشد. داخل این نوع کرکره ها از فوم پر می شود ولی ضعف آن این است که نسبت به سایر کرکره ها از استحکام کمتری برخوردار است.

کرکره برقی پارکینیگی در بهبهان

مزیت این درب های کرکره ای بیشتر شدن فضای قابل استفاده در پارکینگ است به همین دلیل می توان با خیال راحت با فاصله کمی از درب پارکینگ ماشین و خودرو را پارک نمود و علاوه براینکه بالا و پایین رفتن کرکره برفی فضا را برای حرکت خودرو بیشتر می کند لیکن دیگر استرس برخورد درب پارکینگ با خودروهای لوکس و گرانقیمت وجود ندارد .

کرکره برقی جهت نصب در خانه و محل کار در بهبهان

اماکن مسکونی که خواهان امنیت بیشتری هستند همچنین دفاتر کار و مکان های تجاری با امنیت متوسط از این نوع کرکره ها استفاده می کنند. این نوع کرکره های برقی می تواند از جنس یکپارچه یا سوراخ دار باشد که تعادلی میان امنیت و دید به فضای بیرون را فراهم کنند.

کرکره برقی مخصوص اماکن تجاری و فروشگاه ها در بهبهان

این مکان ها به جهت اینکه ایمنی بالاتری را طلب می کنند لذا کرکره برقی ایمن برای این مکان ها امکان چرخش حول یک محور را دارد  و می تواند یکپارچه یا سوراخ دار باشد . که همزمان قابلیت دید و ایمنی را فراهم کند. این نوع کرکره گزینه مناسبی برای کاربردهای تجاری و صنعتی است.

کرکره های برقی برحسب نوع تیغه استفاده شده در ساخت آنها دسته بندی می شوند که در اینجا با چند مورد از پرکاربردترین انواع کرکره برقی آشنا می شویم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰