ساخت کرکره برقی در میانه

ساخت کرکره برقی در میانه

اگر تصمیم به ساخت کرکره برقی در میانه می توانید با شرکت آکام تک که دارای چندین سال تجریبه در این زمینه را دارد همکاری داشته باشید و از امنیت بالایی در زمینه کرکره برقی برخوردار باشید .

ساخت کرکره برقی در میانه

کرکره های برقی نوعی کرکره پیشرفته و مدرن به حساب می آید که منبع تغذیه آن موتور است و با کمک قدرت برق کار می کند که در محور عمودی بالا و پایین حرکت میکند . کنترل تمام کرکره های برقی بوسیله یک سوئیچ که روی دیوار نصب می شود و یا توسط یه کنترل از راه دور صورت می گیرد. کرکره برقی در میانه را میتوان برای هر شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد. عایق صدا و حرارت و عایق گرد و غبار و رطوبت هم می باشد .

کرکره های برقی نسبت به سایر سیستم های درب اتوماتیک هم از نظر قابلیت و هم از نظر قیمت موقعیت خیلی خوبی دربین مصرف کنندگان دارد. که با استفاده از تیغه های آلومینیومی ،پلی کربنات و گالوانیزه در شکل های مختلف و طرح های جالب با تنوع بسیار زیاد تولید می شوند.

کرکره برقی در میانه انواع مختلفی دارد و از آن در جاهای مختلف بنا به نیاز متقاضیان استفاده می شود. در انواع خانگی و درب پارکینگ ها و مصارف تجاری آن را به وضوح می توان دید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰