ساخت کرکره برقی در نهاوند

ساخت کرکره برقی در نهاوند

ساخت کرکره برقی در نهاوند و دیگر نقاط کشور باعث شده تا امنیت افراد در تمام شهرستان ها و استان تامین گردد . اگر چه به تازگی همه ی توجه ها به روش­های جدید تامین امنیت و حفاظت از مکان­ های تجاری و مسکونی معطوف شده است ولی برای جلوگیری از جرائم و سرقت ­ها، بد نیست که راه های سنتی و قابل اعتماد برای محافظت از منازل و مکان­های تجاری را هم در نظر داشته باشیم. ساخت کرکره برقی همواره یکی از قابل اعتماد ترین ابزارهایی به حساب می آید که برای تامین امنیت از آنها استفاده می شود.

ساخت کرکره برقی در نهاوند

ساخت تیغه آلومینیومی فوم دار در نهاوند

تیغه آلومینیومی فوم دار ترکیبی از ورق آلومینیوم و خمیر پلی اورتان است که در کوره پخته می شود و شکلی فومی به خود می گیرد. خمیر پلی اورتان ضد حریق و عایق صوت است؛ ضمناً تیغه فوم دار وزن نسبتاً کمی دارد؛ در نتیجه گزینه مناسبی برای ساختمان های مسکونی یا فضاهایی است که استفاده از مواد ضدحریق در آنها اهمیت دارد. تنوع ظاهری تیغه آلومینیومی فوم دار باعث شده است که با هر نمایی وفق پیدا کند.

ساخت تیغه آلومینیومی پانچ دار در نهاوند

اگر اکسترودها را پانچ کنند؛ تیغه آلومینیومی پانچ دار حاصل می شود. در واقع تیغه آلومینیومی پانچ دار همان اکسترود پانچ شده است. سوراخ های روی تیغه باعث می شود نور وارد محیط شود بنابراین این نوع تیغه برای استفاده در پارکینگ های جنوبی مناسب هستند اما چون تیغه پانچ شده مقاومت کمی دارد؛ توصیه می شود که از این نوع تیغه ها به صورت ترکیبی با آکسترود استفاده شود (حداکثر پنج تیغه پانچ دار و مابقی آکسترود) تا هم محیط روشن شود؛ هم نمایی زیبا خلق گردد و هم کرکره از مقاومت کافی برخوردار باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰