ساخت کرکره برقی در شاهرود

ساخت کرکره برقی در شاهرود

در اینجا سعی داریم درباره ساخت کرکره برقی در شاهرود توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. قطعه مهم اصلی در کرکره برقی موتور آن می باشد که سبب به حرکت در آمدن تیغه ها خواهد شد. موتور درب کرکره ای برقی در شاهرود به ۳ گروه کلی تقسیم می گردند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. پیش از آن، می بایست به این مورد گاه داشته باشید که هر موتور کرکره برای مکان به خصوصی است که در ادامه با شرایط آنها بیشتر آشنا خواهید شد:

ساخت کرکره برقی در شاهرود

موتور ساید کرکره برقی در شاهرود

موتور هایی هستند که برای درب هایی با وزن و میزان عبور و مرور زیاد، استفاده می شود. موتور ساید کرکره برقی برای ورودی هایی با اندازه بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند؛ به دلیل اینکه قدرتمند ترین نوع موتور های کرکره برقی به شمار می روند. همین طور می توان آن را برای مکان هایی که وجود برق اضطراری در آنها واجب است، استفاده کرد؛ به این دلیل که این موتور دارای ۲ نوع ولتاژ ۲۴ و ۲۲۰ ولت است که مدل ۲۴ ولت آن دارای باطری برای استفاده در شرایط قطعی برق می باشد.

سانترال کرکره برقی در شاهرود

موتور های سنترال یا سانترال امکان به حرکت درآوردن درب هایی با میزان عبور و مرور بالا و وزن متوسط را خواهند داشت. عدم نیاز به تغییرات اساسی در ساختار کرکره، موتور سانترال کرکره را به مناسب ترین گزینه برای تبدیل کرکره های قدیمی به کرکره های اتوماتیک تبدیل کرده است. به دلیل اینکه بهره گیری از موتور های سانترال در سال های اخیر، کمتر شده است. دلیل اصلی این موضوع نصب دشوارتر و احتیاج به قطعات زیادتر به نسبت دیگر موتورهای کرکره اتوماتیک است.

جهات مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰