کرکره برقی در کارون

کرکره برقی در کارون

اوایل کرکره‌های برقی به سیستم برق اضطراری مجهز نبودند و موقع قطع برق امکان باز شدن درب کرکره امکان‌پذیر نبود اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی موتور کرکره برقی این امکان فراهم‌شده و کرکره‌های برقی مجهز به سیستم برق اضطراری شدند. از این رو شما تمایل به ساخت کرکره برقی در کارون را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

ساخت کرکره برقی در کارون

درب زیر سقفی در کارون

امروزه مهندسین در کارون برای رفاه و راحتی مردم طرح های جدیدی ارائه می دهند.درب اتوماتیک زیر سقفی مدلی جدید از درب پارکینگ است که در اکثر موارد استفاده می شود. در درب زیر سقفی این امکان هست که با توجه به استفاده حداکثری از فضای پارکینگ، ماشین تا ۵ سانتی متر از پشت درب پارک شود.

درب اتوماتیک زیر سقفی در کارون دارای هماهنگی با نمای ساختمان است. و همین طور درب زیر سقفی در کارون از لحاظ هزینه ای هم مقرون و به صرفه است. درب اتوماتیک زیر سقفی امکان ساخت درب برای رفت و امد افراد وجود دارد. درب اتوماتیک زیر سقفی محصولی کم صدا است و از لحاظ ظاهر مدرن و شیک می باشد.

درب سکشنال پارکینگی

درب سکشنال پارکینگی و صنعتی در کارون به شکل معمول برای وارد شدن به کارخانه و سوله ها استفاده می شود و اندازه این نوع درب ها بزرگ و نامحدود است. درب سکشنال پارکینگی و صنعتی را نسبت به شرایط و فضای موجود می توان به سه روش نصب کرد:

۱٫ نود درجه

۲٫ زاویه دار

۳٫ عمود باز شو

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱