کرکره برقی در باغ‌ملک

کرکره برقی در باغ‌ملک

درب کرکره برقی قابلیت زیادی دارد و معایب آن چندان زیاد نبود، به دلیل اینکه این معایب درب کرکره برقی زیاد بود استفاده از آن روز به‌ روز رواج بیشتری پیدا نمی‌کرد. عیبی که می‌توان برای کرکره برقی در نظر گرفت هزینه زیاد آن نسبت به دیگر درب‌ها می باشد؛ ولی راحتی که این کرکره برقی دارد هزینه نهایی آن را مقرون‌ به‌صرفه خواهد کرد. از این رو شما می توانید برای ساخت کرکره برقی در باغ‌ملک و دیگر نقاط کشور با ما در متخصصان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در باغ‌ملک

درب اتوماتیک کرکره ای در باغ‌ملک

درب اتوماتیک ریلی به چند حالت قابل نصب می باشد ولی کارکرد و شکل آنها کاملا یکسان است. درب اتوماتیک کشویی پارکینگ محل سکونت معمولا از سایز کوچکی برخوردار است، بنابراین هم طول در و هم وزن آن کاهش می یابد و امکان نصب موتور درب اتوماتیک کرکره ای راحت تر است.

ساختار کلی درب پارکینگ ریلی به گونه ای است که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از ۲ متر طول دارد به صورت درب اتوماتیک کشویی بر روی ریل حرکت می کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می کند. کاربرد این نوع از درب اتوماتیک ریلی برای مکان های کوچک معمولا به تمام فضای ورودی پارکینگ نیاز است.

درب اتوماتیک ریلی یا درب اتوماتیک کشویی مناسب پارکینگ هایی است که دارای فضای کمی در عمق محوطه است. در فضای جانبی سمت راست یا چپ محل نصب درب برای حرکت کشویی درب اتوماتیک به اندازه کافی فضا وجود دارد. مکانیزم کار این نوع درب ریلی به صورت کششی و به وسیله چرخ دنده پرقدرت بر روی دنده شانه ای می باشد.

درب اتوماتیک کرکره ای با موتور زیر سقفی در باغ‌ملک

درب اتوماتیک كركره ای با موتور زير سقفی در باغ‌ملک نوعی درب اتوماتیک پارکینگی است که در بالای در فضایی برای جمع شدن تیغه کرکره وجود ندارد. موتور درب سکشنال به طور معمول از نوع ساید استفاده می شود که مخصوص درب سکشنال است. درب اتوماتیک كركره ای با موتور زير سقفي در باغ‌ملک دارای سیستم بالارونده است که از شاترزهای ۶۰ سانتی استفاده می شود و موتور این درب ها بر روی سقف پارکینگ نصب می گردد. در صورت نبودن برق درب کرکره ای اتوماتیک پارکینگ راحت تر از سایر مدل های کرکره باز و بسته می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱