کرکره برقی در درمیان

کرکره برقی در درمیان

در این مطلب می خواهیم درمورد کرکره برقی در درمیان توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که از پنل های فلزی جنس فولاد ضدزنگ با روکش آلومینیوم ساخته‌شده است، که برای ورودی‌های مختلف و پنجره‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این رو چنان چه تمایل به ساخت کرکره برقی در درمیان داشته باشید می توانید توسط یکی از راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

کرکره برقی در درمیان

به‌طورکلی می‌توان بیان کرد که کرکره برقی کاربردهای زیادی دارد. در ساخت و تولید کرکره برقی درمیان اصول و قواعد خاصی رعایت می‌شود تا بهترین کیفیت کرکره برقی درمیان را در اختیار متقاضیان قرار دهند. کرکره برقی به دلیل تنوع در نوع و رنگ تیغه‌ها می‌تواند موجب زیبایی و تنوع در محیط باشد و نسبت به مدل‌های دیگر کرکره بسیار شکیل‌تر می‌باشند.

موتور کرکره برقی درمیان به‌عنوان مرکز سیستم کرکره برقی می‌باشد که عملکرد و کارایی کرکره به آن بستگی دارد؛ در واقع موتور در کرکره برقی باعث بالا و پایین رفتن و به حرکت درآمدن شفت بر روی رول تیغه‌ها می‌شود. از موتورهای موجود در بازار برای انواع موتور کرکره برقی می‌توان سانترال، ساید و تیوبلار را نام برد.

موتور کرکره برقی درمیان

کرکره وسیله‌ای برای کنترل ورود و خروج است که برای مغازه‌ها و ورودی کارخانه‌ها و… نصب‌شده و امنیت را برقرار می‌کند. کرکره برقی، با نیروی برق‌کار می‌کند و نسبت به کرکره دستی بروزتر و کار با آن راحت‌تر است. کرکره برقی در انواع و کاربردهای مختلفی موجود است که بر اساس جنس کرکره و نوع تیغه و نوع موتور کرکره با این معیارها دسته‌بندی می‌شود؛ انتخاب نوع موتور کرکره برقی بهتر است با توجه به وزن و عرض و کاربرد آن در ساختمان و حتی تعداد دفعات باز و بسته شدن کرکره در طول روز انجام شود، تا به لحاظ قدرت موتور و هزینه بهینه مشکلی پیش نیاید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱