کرکره برقی در حمیدیه

کرکره برقی در حمیدیه

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در حمیدیه توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . درب باز کن اتوماتیک ایده آل برای این موارد یک بازوی مفصلی می باشد. این بازو حرکت لنگه های درب را به صورت نرم و روان و بدون مشکل را ممکن می سازد. بازوی مفصلی در شرایطی که دیوارها یا موانعی نزدیک ستون دروازه وجود دارد، آسانترین نصب را عرضه می کند. چنان چه قصد ساخت این نوع کرکره برقی در حمیدیه را داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در حمیدیه

آیا شما به دنبال زیبایی شناختی هستید؟

درب باز کن اتوماتیک در حمیدیه ایده آل برای شما، از نوع تأسیسات زیر سطحی می باشد زیرا طوری نصب می گردد که کاملاً از دیده پنهان می باشد. این سیستم بسیارعالی و زیبا است به خصوص برای شرایطی که به دنبال سیستمی هستید تا مقدار و ارزش زیبایی شناختی را در ناحیه ورودی ساختمان شما افزایش دهد.

درب بازکن اتوماتیک  زیر سطحی به دلیل مواد قابل اطمینانی که از آن ساخته شده است و عوامل بهبود دهنده ویژه ای که بر روی آن به کار رفته است، بسیار مقاوم و بادوام می باشد. بدین صورت که به خوبی در برابر فرسایش، خوردگی و زنگ زدگی مقاومت می کند و کارایی درس و عالی در طولانی مدت را، حتی تحت شرایط بسیار بد آب و هوایی، تضمین می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱