کرکره برقی در خوسف

کرکره برقی در خوسف

از چند دهه پیش استفاده از کرکره فلزی برای محافظت بیشتر در جلوی درب مغازه ها و فروشگاه ها متداول شده است.به مرور ظاهر و نوع اجزای آن تغییر کرد دارای تغیه های آلومینیومی گردید. که سبک تر بود و مقاوم.امروزه بیشتر افراد تمایل به نصب کرکره برقی اتوماتیک دارند.علاوه بر سهولت در استفاده از ایمنی بالایی برخوردار است.  چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمییر کرکره برقی در خوسف را داشته باشید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

کرکره برقی در خوسف

موارد موثر در قیمت کرکره برقی آلومینیوم در خوسف

نوع آلومینیوم کرکره برقی و برند آن. اگر تیغه کرکره برقی از شمش استاندارد ۶۰۶۳ آلومینیوم در خوسف ساخته شده باشد به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد و این باعث می شود که تیغه کرکره برای سالها بی صدا کار کند و هرگز در ریل گیر نکند. تیغه های کرکره برقی که از آلومینیوم ضایعات تولید می شود در حدود ۳۰% ارزانتر می باشند ولی تقریباً بعد از یکسال بهره برداری شروع ایجاد صدای شدید حین حرکت میکنند و گاهی در ریل گیر می کنند که نیاز است نصاب آنرا رگلاژ نماید.

کرکره برقی غضروفدار در خوسف

کرکره برقی آلومینیوم در خوسف حتی اگر از بیلت ۶۰۶۳ ساخته شده باشد، ممکن در دور اول چرخش که حجم تیغه دور شفت کم است صدای اندکی تولید نماید. در صورتی که بخواهیم تیغه کرکره کاملاً بی صدا عمل کند باید دوران و چرخش آن را آسانتر نماییم و این کار با افزودن یک تیغه کوچک به کرکره برقی امکان پذیر خواهد بود. این غضروف معمولاً سایز ۱۰، ۱۵، ۲۲ و یا ۳۰ می باشد و کاربری اصلی تیغه غضروف دار کرکره برقی، درب کرکره ای پارکینگ می باشد که عملکرد بی صدای کرکره برقی آن بسیار مهم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱