کرکره برقی در بشرویه

کرکره برقی در بشرویه

کرکره برقی روی پنجره ها و یا درب ورودی نصب میشود و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. بطور کلی معمولا برای ایجاد سایه در خانه، امنیت، جلوگیری از افزایش گرما و ایجاد حریم خصوصی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمییر کرکره برقی در بشرویه را داشته باشید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

کرکره برقی در بشرویه

کرکره برقی مشبک پانچ در بشرویه:

تیغه کرکره برقی پانچ در بشرویه جهت زیبایی بیشتر و همچنین ورود نور بصورت ترکیبی با تیغه کرکره آلومینیوم ساده استفاده می شود. استفاده کل یک دهنه کرکره برقی با تیغه های پانچ چندان توصیه نمی شود و بهتر است حداکثر ۵-۶ ردیف از تیغه های کرکره برقی پانچ شده باشد. می توان در پشت تیغه کرکره پانچ، تلق شفاف پلی کربن نصب نمود تا از ورود و خروج هوا جلوگیری نمود، ولی در صورتی که کاربری پارکینگ باشد بهتر است در پشت تیغه کرکره پانچ نوار پلی کربن نصب نشود تا دود تولیدی اگزور خودروها از میان کرکره های پانچ خارج شود.

مزایای استفاده از کرکره برقی آلومینیومی در بشرویه:

کرکره برقی در بشرویه این قابلیت را دارد تا در صدها رنگ و ابعاد تولیدشده و در هر نما و سلیقه‌ای قرار گیرد. درواقع این تنوع طیف می‌تواند صدها نوع سفارش رنک را شامل شود.

ظاهر یکدست کرکره در بشرویه که با تیغه‌های آلمینیوم پوشیده می‌شود نظم و هارمونی به هر نما بخشیده و ظاهری یکسان خلق می‌کند.

عایق بودن کرکره آلومینیومی در بشرویه باعث می‌شود تا سدی بزرگ در برابر سرما و گرما شکل گرفته و گرد و خاک دیگر آلاینده‌ها و آلودگی صوتی را مانع می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱