کرکره برقی در جوین

کرکره برقی در جوین

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در جوین توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. امروزه در بسياري از فرآيندهاي صنعتي ، انتقال قدرت آن هم به صورت کم هزينه و با دقت زياد مورد نظر است در همين راستا بکارگيري سيال تحت فشار در انتقال و کنترل قدرت در تمام شاخه هاي صنعت به ویژه درب اتوماتیک رو به گسترش است. چنان تمایل به ساخت کرکره برقی در جوین می توانید توسط یکی از راه های زیر با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در جوین

امروزه رقابت تنگاتنگی میان کمپانی های معظم تولید درب اتوماتیک مثل فک، فادینی، بی اف تی، ویتو و… وجود دارد که هر یک سعی در نوآوری و حتی زیبایی جهت فروش بیشتر محصولات خود نسبت به سایر رقبا هستند. به طور مثال هریک از برندهای ذکر شده ی درب اتوماتیک در بالا تا کنون چندین بار شکل ظاهری ریموت کنترل (نه فرکانس و کیت داخلی ریموت) خود را عوض کرده اند زیرا ظاهر امر یکی از مهم ترین ویژگی ها در جذب مشتری است.

یکی از ویژگی های هر درب اتوماتیک ریموت کنترل آن است که باید توجه کرد که هریک از این ریموت ها به دلیل تفاوت در فرکانسشان با برند دیگری قابل مچ شدن و کدگیری نبوده و در صورت گم شدن ریموت شما باید ریموت کنترل مناسب با مارک درب اتوماتیک خود را خریداری کنید.

نحوه ی باز کردن درب اتوماتیک به چندین صورت است که از جمله میتوان به: حسگرهای حرکتی motion sensors ، حسگر نوری light sensors ، حسگر ضربه ای و یا مادون قرمز infrared , bump sensor ، ریموت ، کی پد key pad و یا حتی ویژگی استفاده از موبایل شخصی شما برای باز کردن درب پارکینگ منزل تان را اشاره کرد.
دو نوع عمده از وسایلی که برای باز کردن و بستن درب اتوماتیک استفاده می شود عبارتند از ریموت و کی پد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱