کرکره برقی در باخرز

کرکره برقی در باخرز

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در باخرز توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. به دلیل کافی نبودن نیروی یک موتور معمولی تک فاز برای باز و بسته کردن در باید توسط سیستم مکانیکی نیروی آن را افزایش داد.معمولا ً برای این کار از جعبه دنده استفاده می گردد. چنان چه تمایل به نصب این نوع کرکره برقی در باخرز داشته باشید می توانید توسط یکی از راه های زیر با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در باخرز

قسمت مکانیکی یا گیربکس کرکره برقی در باخرز

پس از افزایش نیرو نحوه انتقال آن به درب بستگی به نوع درب دارد و به روش های گوناگون صورت می گیرد.برای درب های ریلی نیرو توسط یک چرخ دنده از محور محرک مکانیکی به دنده های شانه ای نصب شده زیر در منتقل می گردد.

در مورد درب های یک تکه که بطور عمودی باز و بسته می شوند و درب های تکه ای نیرو توسط زنجیر یا تسمه انتقال می یابد و برای درب های تک لنگه یا دو لنگه توسط بازوهای درب باز و بسته می گردد.

در بعضی از مدل های ساخته شده برای درب های دو لنگه یا تک لنگه سیستم گیربکس عبارت است از یک پیچ حلزونی و مهره متصل به آن که با چرخش پیچ وحرکت مهره در باز و بسته می شود.

برای اینکه بتوانیم در مواقع لزوم درب را به صورت دستی باز و بسته نمائیم ، باید محور گیربکس را خلاص کنیم.در سیستم های در باز کن بازویی این کار توسط آچار آلن که در محل مربوطه روی قسمت موتور – گیربکس قرار داده و چرخانده می شود انجام می گیرد در سیستم های مربوط به درب های کرکره ای توسط سیم بکسل و در درب های یک تکه چرخان یا چند تکه که دستگاه اصلی روی سقف نصب می شود ، توسط یک ریسمان آویزان انجام می گیرد. در سیستم هایی که برای درب های کشویی ساخته شده اند این امر توسط باز کردن درب کوچک روی دستگاه اصلی توسط یک سوئیچ انجام می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱