کرکره برقی در استان اردبیل

کرکره برقی در استان اردبیل

یکی از مزایای کرکره های هوشمند برقی ، سازگاری رنگ آنها با نمای ساختمان است که علاوه بر وجود تیغه های با رنگ سفید ، تیغه هایی با رنگ غیر سفید نیز می توان یافت . اگر قصد ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان اردبیل را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان اردبیل

تیغه  کرکره برقی فولادی در استان اردبیل:

 شرکت ما یکی از محصولات جدیدی که به بازار ارائه نموده است کرکره فولادی می باشد. که این نوع تیغه از ورقهای ۰٫۷ تا ۰٫۹ میلی متر گالوانیزه می باشد که بصورت رول فرمینگ تولید شده و با رنگ استاتیک عرضه میگردد. یکی از مزیتهای این نوع محصول ضد سرقت بودن آن می باشد . چراکه ضعفی که کرکره های آلومینیومی دارند این است که سارقین پس از شکستن قفل درب فروشگاه میتوانند با فشار به پائین کرکره آنرا به بالا حرکت داده و به داخل مغازه نفوذ کنند که در کرکره برقی فولادی ما این نقیصه برطرف شده است.

و هرگز نمیتوان آن را به بالا حرکت داد اما ضعفی که این نوع تیغه کرکره فولادی دارد آن است که به واسطه حجم زیاد قوس عصائیها(قلابهای تیغه) صدای زیادتری نسبت به انواع دیگر تیغه ها دارد و بهتر است این نوع تیغه برای مصارف فروشگاهی و یا گاهأ صنعتی بکاربرده شود.یکی دیگر از مزیتهای این نوع کرکره  قیمت کرکره فولادی مناسب تر از کرکره آلومینیومی میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱