کرکره برقی در استان همدان

کرکره برقی در استان همدان

قیمت کرکره هوشمند برقی به پارامترهای متعددی بستگی دارد که در این بین می توان پارامترهایی چون تیغه کرکره ، موتور و سایر تجهیزات را بر روی قیمت تمام شده تاثیرگذار است. چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان همدان را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان همدان

تیغه پلی کربنات در استان همدان:

شرکت ما, یکی از بنیانگذاران این نوع تیغه در ایران و در استان همدان می باشند که شرکت ما با تولید تیغه های پلی کربنات در رنگ های مختلف و مواد اولیه مرغوب آلمانی در سال های اخیر در کنار شرکت های دیگر پایه گذار این نوع تخصص قرار گرفته و محصولات خود را با حک IPACO ارائه می نماید.

*وجه تمایز شرکت ما با دیگر شرکت های تولید کننده تیغه کرکره پلی کربنات ، شفافیت و بکارگیری لوله های استیل  ۳۰۴Lنگیر که تحت هیچ شرایطی دچار زنگ زدگی و تغییر رنگ نمی شود.به همین جهت شرکت ما اقدام به حک لوگو به روی محصولات خود نموده است.

از مزایای این نوع تیغه در استان همدان ضد (حرارت،اشتعال ،خش و ضربه) می باشد چرا که شعار این نوع تیغه (شفاف تر از شیشه ، محکم تر از فولاد) می باشد و برای تمامی انواع کرکره از جمله:پنجره،پارکینگ،فروشگاه و کارخانجات کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱