ساخت کرکره برقی در چالوس

ساخت کرکره برقی در چالوس

امکان ارائه تمامی خدمات طراحی و ساخت کرکره برقی در چالوس و همچنین نصب کرکره هوشمند تماما به وسیله ی کارشناسان حرفه ای آکام تک در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت . یکی از عوامل تعیین کننده در عمر مصرفی یک کرکره برقی ، موتور کرکره برقی است که بر روی آن نصب شده است .

ساخت کرکره برقی در چالوس

تیغه کرکره برقی شفاف شیشه ای در چالوس

تیغه کرکره برقی شفاف شیشه ای جهت نصب در اماکن با امنیت بالا نظیر بانک و صرافی ها که نیاز به رویت داخل محیط دارد مورد استفاده قرار می گیرد

این کرکره برقی ها علاوه  بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر تیغه ها بیشترین ضریب ایمنی  در برابر سرقت و خرابکاری را دارا و انواع مختلف آن دارای تاییدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد . با توجه به اینکه هر متر مربع از کرکره برقی شفاف حدوداً ۱۱ کیلوگرم وزن دارد ، توصیه می شود این تیغه ها به همراه موتور ساید مورد استفاده قرار گیرند .

مواد ساخت کرکره برقی شفاف شیشه ای در چالوس

این تیغه ها از مواد پلی کربنات با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه در رنگ های گوناگون از جمله شیشه ای ، دودی رنگ ، برنز ، آبی ، مسی رنگ و … ساخته می شوند . کرکره های شفاف پلی کربنات بدون رنگ بیشترین شفافیت را دارا است و با توجه به نیاز کارفرما امکان تولید آن با رنگهای گوناگون وجود دارد و در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آنرا به کرکره برقی مات تبدیل نمود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ساخت کرکره برقی در چالوس می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱