ساخت کرکره برقی در قائنات

ساخت کرکره برقی در قائنات

در بعضی موارد برای کمتر کردن هزینه در ساخت کرکره برقی دیده شده است که از موتورهای بی کیفیت استفاده می کنند که این امر باعث بیشتر شدن هزینه های شما خواهد شد پس بهتر است از موتوری استفاده کنید که مناسب نیازهای شما باشد. کارشناسان ما در آکام ترک آماده خدمات رسانی و مشاوره درباره ساخت کرکره برقی در قائنات و دیگر نقاط کشور هستند.

ساخت کرکره برقی در قائنات

تیغه های کرکره شفاف در قائنات با استفاده از لوله های آلومینیومی  یا زوارهای آلومینیومی و یا  لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند . جهت کرکره برقی با عرض دهنه کوچک از کرکره های شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود ولی برای پروژه هایی با عرض دهنه بزرگ و همچنین پروژه هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت برای ما از اهمیت برخوردار است کرکره برقی شفاف با لوله استیل توصیه می گردد.

استفاده ترکیبی از تیغه های کرکره برقی شفاف

لازم بذکر است تیغه های کرکره برقی شفاف در قائنات را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه ها استفاده نمود.

مواد اولیه تیغه های شفاف در قائنات پلی کربنات می باشد که به طور معمول وارداتی می باشد و یکی از برترین برندهای آن بایر المان می باشد . تیغه های پلی کربنات با ضخامت استاندارد ۵mm , 3mm , 2mm و همچنین ۳mm با ضخامت ۵mm در لبه های بیرونی تولید می شوند . عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیغه های پلی کربنات ۱- کیفیت و برند مواد اولیه آن ۲- ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع آن ۳- جنس لوله و یا زوار بین تیغه ها و رنگ آن می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱