ساخت کرکره برقی در پردیس

ساخت کرکره برقی در پردیس

یکی از این ایده ها تکنولوژی کرکره برقی است که موارد استفاده آن انواع ساختمان ها از قبیل مراکز تجاری، اداری، مسکونی، صنعتی، خدماتی و درمانی است. از این رو شرکت آکام ترک توانسته در زمینه ساخت کرکره برقی در پردیس و دیگر نقاط کشور از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

شرکت آکام ترک با توجه به تک محصولی بودن و تمرکز مستقیم و مداوم بر روی کرکره برقی به عنوان اولين و بزرگ‌ترين مجموعه‌ي ارايه‌کننده‌ي کرکره برقی ، ارايه‌ي خدمات کارساز به مشتريان و پاسخ‌گويي موثر به نياز آنان را رکن اصلي توسعه‌ي فعاليت‌هاي خود قرار داده است.

ساخت کرکره برقی در پردیس

نگرش مشتری مداري حاکم بر فعاليت‌هاي شرکت ایران کرکره از همان ابتداي راه موجب شده است تا با بیشتر شدن رضایت  کاربران ، بهبود کيفيت محصولات و خدمات، نوآوري و خلاقيت مستمر براي ارايه‌ي خدمات نوين، افزايش کارآيي خدمات پشتيباني فني تیغه کرکره, درب كركره ای, قیمت کرکره, کرکره اتوماتیک, کرکره برقی, کرکره پنجره, کرکره شفاف پلی کربنات, رقابت سالم و اصولی با رقيبان جزو مهم‌ترين اصول و ارزش‌هاي فعاليت‌هاي شرکت می باشد.

ریموت و رسیور کرکره برقی در پردیس:

ریموت و رسیور کرکره برقی اجزای کنترل کننده درب کرکره برقی هستند که رسیور در محل مناسبی روی کرکره برقی نصب می شوند که فرمان باز و بسته شدن را به کرکره برقی ارسال می کنند.

رسیور ها در پردیس به چند دسته تقسیم می شوند:

۱- رسیور تک کانال : این مدل رسیور کرکره برقی در پردیس تنها توسط یک ریموت عمل های بالا , پایین و توقف را انجام میدهید.

۲- رسیور چهار کانال : رسیور چهار کانال کرکره برقی عمل های بالا , پایین , توقف و قفل کرکره برقی را انجام میدهد. این رسیور را میتوان به صورت تک کانال نیز تنظیم کرد.

۳- رسیور فول کانال : این نوع رسیور کرکره برقی توانایی نصب فلاشر و چشمی مادون قرمز را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱