ساخت کرکره برقی در بهشهر

ساخت کرکره برقی در بهشهر

ساخت کرکره برقی در بهشهر و دیگر نقاط کشور باعث شد تا این شرکت بتواند طی چندسال گذشته از محبوبیت خاصی در بین افراد جامعه برخوردار باشد. شما می توانید جهات نصب کرکره برقی با کارشناسان ما در هرکجای ایران که هستید در ارتباط باشید.

ساخت کرکره برقی در بهشهر

کرکره برقی قطع برق در بهشهر

نسل جدید از کرکره‌های اتوماتیک و درب اتوماتیک برقی، تماماً به‌صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند و نیروی دست هیچ دخالتی در باز و بسته کردن آن ندارد. این کرکره‌های برقی با کمک نیروی برق و موتور حرکت می‌کنند و باز و بسته می‌شوند . در ساخت این کرکره‌های برقی، قطعات و یراق‌آلات متعدد زیادی به کار رفته که نیروی اصلی تأمین‌کننده‌ی انرژی برق است.

باز کردن کرکره برقی در بهشهر

کرکره برقی همانند کرکره معمولی دارای شاتر رول می‌باشد که برای پوشاندن درب ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مهم‌ترین وجه تمایز این دو کرکره در باز کردن آن می‌باشد. باز کردن کرکره معمولی با استفاده از نیروی انسانی و با دست می‌باشد،

در حالی که باز کردن کرکره برقی به وسیله نیروی برق و موتور می‌باشد و در باز و بسته کردن آن نیروی انسانی دخالتی ندارد، مگر در مواقع قطع جریان برق که در این صورت اگر کرکره برقی مجهز به سیستم ups باشد مراحل و عملیاتی انجام می‌شود که نحوه باز کردن کرکره برقی به‌صورت کامل و مفصل همراه با ویدئوهای آموزشی گنجانده‌شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱