ساخت کرکره برقی در قائم‌ شهر

ساخت کرکره برقی در قائم‌ شهر

در ایجا می خواهیم در مورد ساخت کرکره برقی در قائم‌ شهر توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. کرکره های برقی پلی کربنات شفاف در قائم‌ شهر با تیغه های پلی کربناتی، از جمله کرکره برقی های بادوام بالا به شمار می روند. به علاوه، چنان چه تمایل داشته باشید امنیت و زیبایی را با هم داشته باشید، کرکره برقی پلی کربنات شفاف در قائم‌ شهر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. از خصوصیات دیگر این نوع کرکره برقی می توان به شفاف بودن، امکان ضد حریق و نسوز بودن اشاره داشت.

ساخت کرکره برقی در قائم‌ شهر

رنگ بندی کرکره برقی پلی کربنات شفاف در قائم‌ شهر

کرکره برقی پلی کربنات شفاف در رنگ ها و طرح های گوناگونی برای شما دست می شود. به شکلی که می توانید، رنگ کرکره برقی خود را هماهنگ با رنگ ساختمان به رنگ های عسلی، قهوه ای روشن، طوسی، یا بنفش را از نمایندگان ما در قائم‌ شهر درخواست کنید.

خصوصیات کرکره برقی پلی کربنات شفاف در قائم‌ شهر

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد کرکره برقی پلی کربنات شفاف، آرام و بی سر و صدا بودن می باشد. یعنی برعکس بعضی از کرکره برقی ها که سر و صدا دارند، این نوع کرکره برقی سر و صدایی نخواهند داشت . خصوصیات مختلف کرکره برقی پلی کربنات شفاف، آن را به انتخاب مناسب برای پارکینگ ها، بانک ها و ساختمان های امنیتی، و صرافی ها مبدل نموده است.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف در قائم‌ شهر

عوامل گوناگونی روی قیمت این نوع کرکره ها اثر می گذارد. از جمله این عوامل می توان کیفیت و برند مواد اولیه، ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع، جنس لوله میان تیغه ها و رنگ آن ها اشاره کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید و نصب کرکره برقی پلی کربنات شفاف با ما در تماس باشید.

لفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰