ساخت کرکره برقی در جیرفت

ساخت کرکره برقی در جیرفت

در ایجا سعی داریم در مورد ساخت کرکره برقی در جیرفت توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . اگر از آن دسته افرادی در شهر جیرفت هستید و می خواهید امنیت کامل خود را فراهم سازید می توانید با ساخت کرکره برقی امنیت خور بصورت کامل تامین کنید. در ادامه شما را با کرکره برقی آلومینیومی دو جداره بیشتر آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

ساخت کرکره برقی در جیرفت

در کرکره برقی آلومینیومی دو جداره، از بلیت استاندارد آلومینیوم بهره گیری می شود. همان طور که می بینید، این کرکره ها دو جداره می باشند. کرکره های دو جداره، مقاومت بیشتری دارند. در صورت خرابی این نوع کرکره ها، تیغه های آلمونیومی به آسانی در بازار پیدا خواهند شد. و می توانید تیغه جدید برای کرکره خود بخرید و نصب کنید. در صورت لزوم، با متخخصان کرکره برقی جیرفت برای نصب قطعه جدید در ارتباط باشید.

رنگ آمیزی کرکره برقی آلومینیومی دو جداره در جیرفت

رنگ آمیزی این نوع تیغه ها با ضخامت هفت میکرون صورت می گیرد. برای رنگ آمیزی این نوع تیغه ها ار رنگ های پودری بهره گیری می شود. مخصوصا ، نوع رنگ به انتخاب مشتری بستگی دارد، ولی اکثرا این نوع تیغه ها سفید رنگ می باشند.

انواع تیغه های کرکره برقی آلومینیومی دو جداره در جیرفت

تیغه های آلومینیومی به دسته های ۱ پل، ۲ پل و ۳ پل گروه بندی می شوند. کار این پل، مطمئن شدن از استحکام و مقاومت تیغه ها می باشد. چنان چه تمایل دارید کرکره برقی شما بیشترین استحکام را داشته باشد، می توانید تیغه ۲ پل خریداری نمایید.

جهت ارتباط با کارشناسان ما و مشاوره در این زمینه می توانید با یکی از راه های زیر با آنها در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰