کرکره برقی در گلوگاه

کرکره برقی در گلوگاه

کرکره های برقی در گلوگاه برای درب مغازه، پنجره و یا درب گاراژ و سوله های صنعتی را می توان در اندازه های مختلف و همچنین در رنگهای متنوع باتوجه به سلیقه مشتری تولید کرد. اگر قصد ساخت و یا تعمییر کرکره برقی در گلوگاه داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در گلوگاه

درب اتوماتیک کشویی در گلوگاه:

درب ها در زندگی تکنولوژیک امروزی نقش بسیار مهمی را در فراهم آوردن ایمنی و آسایش برای مشتریان ایفا می نمایند.

دربهای اتوماتیک گلوگاه هم به موازات سایر انواع درب در فراهم نمودن ایمنی و آسایش و امنیت مردم نقش به سزایی دارند. با توجه به نوع کارکرد، این درب ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام برای منظوری خاص طراحی و مهندسی شده اند. یکی از این درب ها درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد که نسبت به سایر انواع درب از کابرد و طرفداران بیشتری برخوردار می باشد.

در واقع درب اتوماتیک گلوگاه اسلاید یا اسلایدینگ نامی است که به درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید داده شده است و این دو درب از نظر نوع کارکرد یکسان می باشند و متفاوت نیستند. دلیل اصلی نام گذاری آنها هم این است که این دربها به حالت اسلاید باز و بسته می شوند.  از دیگر اسامی ای که برای نام گذاری این درب ها استفاده می شود درب اتوماتیک کشویی می باشد که به نوعی معادل فارسی کلمه اسلاید می باشد و به حالت باز و بسته شدن آن نیز اشاره دارد. اما خطاب این درب با این نام درست نبوده و نام تخصصی و صحیح آن همان اسلایدینگ یا اسلاید می باشد.