کرکره برقی در سربیشه

کرکره برقی در سربیشه

مزایای دیگر کرکره های برقی عبارتند از مواد مورد استفاده در ساختار کرکره ها با انواع مختلف رنگ ها و طرح های مناسب که برای هر سلیقه مشتری و مکان قابل اجرا می باشند. اگر تمایل به ساخت و یا تعمییر کرکره برقی در سربیشه را داشته باشید می توانید با متخصصان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در سربیشه

انواع سنسورها در دربهای اتوماتیک برقی در سربیشه:

آیا تا بحال از اینکه چگونه دربهای سنسوری بصورت معجزه آسایی شما را شناسایی می کنند و درب باز شده و شما از آن عبور می کنید متعجب گشته اید؟ هیچ جادویی در کار نیست، یک درب اتوماتیک می تواند بوسیله حسگرهای گوناگونی حرکت ها را شناسایی کند.

انواع گوناگونی از سنسورها در سربیشه وجود دارد، اکثر دربهای ریلی خودکار از حسگرهای حرکتی یا نوری برای فعال شدن مکانیزم باز و بسته شدن استفاده می کنند. سنسورها در دو طرف درب و یا اطراف آن نصب می گردند تا بتوانند حرکت ها را شناسایی کنند.

سنسورهای درب های اتوماتیک سربیشه در محیط های صنعتی و تجاری برای راحتی دسترسی به ساختمان بکار برده میشود بویژه برای افراد کم توان از جمله معلولین و افراد مسن که وجود آنها باعث ایمن تر و بهره ور شدن ورودی  ساختمانها می شود.

انواع حسگرهای موجود در سربیشه:

  • حسگرهای نوری یا حرکتی
  • حسگرهای فشاری : برای محیطهای صنعتی و تجاری، برای افراد سالمند و کم توان
  • حسگرهای وزنی : بصورت کفپوش های مخصوصی قبل و بعد از ورودی قرار دارد که در صورت عبور افراد و تغییر در وزن تنظیم شده حسگر، درب باز و بسته می شود.
  • سنسورهای مادون قرمز: این حسگرها با تشخیص تغییرات دمایی در محیط، بویژه دمای بدن انسان، مکانیزم باز و بسته شدن درب را فعال می کند.
  • حسگرهای صوتی یا امواج مایکرو (طول موج کوتاه) : همانند خفاشها این حسگرها با تشخیص ارتعاشات محیطی که ایجاد می گردد، فرکانسهای دریافتی را مطابق با تنظیمات انجام شده دریافت و درب باز می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱