کرکره برقی در رومشکان

کرکره برقی در رومشکان

برخی دربهای اتوماتیک دارای مکانیزم قفل اتوماتیک هستند که از طریق اسکن کارت شناسایی یا کارت مربوط به ورود و خروج و یا از طریق اثر انگشت درب را با می کنند . اگر قصد ساخت و یا تعمییر کرکره برقی در رومشکان داشته باشید می توانید با متخصصان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در رومشکان

درب اتوماتیک چگونه کار میکند؟

 درب اتوماتیک یکی از بهترین اختراعات مدرن می باشند ، همه ما تجربه استفاده از درب های اتوماتیک را داریم ، زمانیکه می خواهیم از آنها عبور کنیم بطرز شگفت آوری و بدون نیاز به کنترل ما باز و بسته می شود . ساختار در بهای اتوماتیک به نحوی است که ورود و دسترسی را از طریق فن آوری های خودکار ( اتوماتیک ) محدود کنند .

درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند ، انواع درب اتوماتیک درب هایی که بصورت چرخشی لغزشی یا حرکتی بازمیشود ، هدف اصلی درب های اتوماتیک ساده سازی ورود و خروج افراد یا اشیاء است ، اما استفاده از این نوع درب ها فواید دیگری نظیر کنترل فضای فیزیکی ، مسدود کردن ورود باد و سرما به ساختمان و یا بعنوان مانعی برای سروصدا دارد ، برخی دربهای اتوماتیک دارای مکانیزم قفل اتوماتیک هستند که از طریق اسکن کارت شناسایی یا کارت مربوط به ورود و خروج و یا از طریق اثر انگشت درب را با می کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱