کرکره برقی در ماسال

کرکره برقی در ماسال

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در ماسال توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. در حال حاضر کرکره‌های نصب‌شده به‌ شکل برقی هستند که کارکرد کرکره اتوماتیک به علت نصب موتور بر روی کرکره است. در صورتی که قصد ساخت کرکره برقی در ماسال را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل کنید.

کرکره برقی در ماسال

موتور سانترال کرکره برقی در ماسال:

امروزه کرکره‌های نصب‌شده در ماسال به‌صورت برقی می‌باشند که کارکرد کرکره اتوماتیک به دلیل نصب موتور بر روی کرکره می‌باشد. موتورهای مختلفی در صنعت کرکره موجود می‌باشد. به دلیل تنوعی که در مدل موتورها موجود می‌باشد اغلب افراد به دنبال یافتن پاسخ این سؤال که موتور سانترال کرکره برقی چیست، می‌گردند. همان‌طور که از نام آن پیداست موتور سانترال (سنترال) موتور کرکره مرکزی می‌باشد که در مرکز شفت قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی کامل موتور سانترال و مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

موتور سانترال کرکره برقی در مرکز شفت کرکره برقی قرار می‌گیرد و به دلیل قرارگیری در مرکز شفت، موتور مرکزی سانترال نامیده می‌شود. موتور سانترال کرکره برقی در مقایسه با دیگر موتورهای کرکره برقی از سرعت بالایی درحرکت کرکره‌ها ایجاد می‌کند. در نصب موتور سانترال  کرکره برقی باید فنربندی شفت کرکره برقی انجام شود؛ و به همین دلیل نصب آن مشکل و هزینه بالاتری نسبت به موتور تیوبلار و ساید دارد. بیشترین کاربردی که موتور ساید دارد نصب بر روی کرکره‌های قدیمی و اتومات کردن این کرکره‌ها می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱