کرکره برقی در فریدن

کرکره برقی در فریدن

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در فریدن توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. در بحث تعمیرات کرکره برقی نوع تیغه دارای اهمیت است و جالب است بدانید که تیغه های الومینیومی خاصیت انعطاف بالاتری در بحث تعویض و تعمیر دارند. چنان چه تمایل به ساخت اینگونه کرکره برقی در فریدن داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در فریدن

خرابی شفت کرکره برقی در فریدن :

شفت یا لوله وسطی ، قسمتی از کرکره های برقی  هستند که تیغه ها را به صورت رول دور خود نگه می دارند و حرکت ان با چرخش موتور تنظیم می شود ، شفت ها را از جنس فولاد می سازند و اندازه ی انها در موتور ساید ۱۱ و در موتور های توبلار ۸ می باشد.

خرابی اندکپ کرکره برقی در فریدن :

اندکپ یا یاتاقان نوعی نگهدارنده دوار بوده که با اتصال ان به بلبرینگ ها به صفحه متصل می شوند و شفت را حول گردش به حرکت در می اورند ، خرابی اندکپ کرکره نیاز بسیار حیاتی می باشد و حتما باید در صورت خرابی شدید ان را تعویض نمایید.

خرابی فتوسل کرکره برقی در فریدن:

اگر از کرکره برقی های هوشمند در فریدن استفاده می کنید و هنگامی که کرکره برقی شما باز شده اما بسته نمی شود خرابی ان از کار نکردن فتوسل می باشد ، تمیز و تراز نبودن فتوسل می توانند سبب رخ دادن چنین خرابی شوند ، حتما فتوسل را در مکانی مناسب قرار دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱