کرکره برقی در شمیرانات

کرکره برقی در شمیرانات

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در شمیرانات توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. اشکال در برق کرکره نکته ی بسیار مهمی است که لازم دانستیم تا قبل از پرداختن به دلایل خرابی کرکره برقی بدان اشاره کنیم ، ممکن است اتصالات برق و یا فیوز کرکره دچار مشکل شده باشد و اولین مورد جدی هست که باید با دقت کامل چک شود. چنان چه تمایل به تعمییر و یا ساخت کرکره برقی در شمیرانات داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در شمیرانات

بالا نرفتن کرکره برقی  مشکلی است که برای هر مغازه یا واحد تجاری و صنعتی ممکن است اتفاق بی افتد و رفع ایرادات این حوزه نیز تنها از یک گروه فعال و با تجربه که از کارنامه درخشانی برخوردار است بر می آید.

طراحی و ساخت و در مرحله اخر ، نصب کرکره برقی به شیوه ای است که باید تمامی اصول و قواعد مهندسی در ان رعایت شود و کم کاری در هر بخش در گذر زمان مشکلات جبران ناپذیری را به افراد تحمیل می کند که یکی از این موارد بالا نرفتن کرکره برقی است.

دلایل اصلی بالا نرفتن کرکره برقی در شمیرانات

با بررسی های مهندسی و کارشناسی انجام شده در شمیرانات توسط تیم فنی ما سه دلیل اصلی برای بالا نرفتن کرکره برقی در نظر گرفته شده است که به انها اشاره می کنیم که بهتر است با ما همراه باشید:

موتور ، محرک و عامل اصلی حرکت تیغه ها بر روی ریل کرکره است و خرابی و مشکل در این قسمت می تواند عملکرد ساختار اصلی دستگاه مکانیکی با تحرک الکتریکی را تحت شعاع قرار دهد و می توان گفت که مهمترین علت بالا نرفتن کرکره مغازه در شمیرانات یا واحد صنعتی است که با دو راه حل تعمیرات و تعویض موتور کرکره برقی می توانید از این بحران عبور کنید که تخصص گروه فنی مهندسی آکام ترک است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱