کرکره برقی در شفت

کرکره برقی در شفت

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در شفت توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. به یاد داشته باشید که چنان چه سیستم درب های اتوماتیک به وسایل امنیتی مناسبی مجهز نگردند، علیرغم تمام فوایدی که دارند می توانند خطرساز هم باشند. چنان چه قصد ساخت کرکره برقی در شفت را داشته باشید می توانید توسط یکی از راه های زیر با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در شفت

این تجهیزات در اثر لمس کردن مانع با استفاده از سنسورهای حساس به فشار عمل می کنند بدین ترتیب که در حین بسته شدن درب در صورت تماس یافتن یا لمس کردن این لبه ها با مانع، پیامی به درب بازکن ها فرستاده می شود که حرکت درب را متوقف کند و یا جهت حرکت درب را معکوس گرداند.

لبه های ایمنی از طریق کابل کشی به برد کنترل درب وصل می گردد که انجام این کابل کشی بسیار زمان بر است و نیز می تواند خطرناک هم باشد، در این راستا استفاده از نوع بیسیم این تجهیزات کار را بسیار آسان تر می سازد. سیستم بیسیم لبه های امنیتی شامل یک فرستنده است که با باتری کار می کند و به لبه های امنیتی وصل است و یک گیرنده که به کنترل پانل وصل است و بدین ترتیب یک لینک وایرلس بین لبه های ایمنی دور درب و کنترل پانل درب برقرار می گردد که نیاز به کابل کشی های وقت بر و هزینه بر را برطرف می سازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱