کرکره برقی در بافق

کرکره برقی در بافق

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در بافق توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. مورد های بسیاری از کارشناسان تیم ما گزارش می کنند که نداشتن ایمن و استاندارد بودن سیستم برقی کشی برای کرکره مشکل ساز می شود، از این رو چنان چه تمایل به ساخت یا تعمیر کرکره برقی در بافق داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در بافق

دلیل خرابی موتور کرکره برقی در بافق:

در واقع موتور کرکره نیروی محرکه و نیروی بالا و پایین برنده ی کرکره ها هستند و با تبدیل الکتریسیته به نیروی مکانیکی کرکره بالا و پایین می کنند ، از مهم ترین و اصلی ترین دلایل خرابی کرکره برقی می تواند از بروز اشکال در موتور ان ناشی شود در صورت خرابی موتور توصیه می کنیم خودتان دست به کار نشوید و سریعا از متخصصان تعمیر موتور کرکره برقی تقاضای کمک نمایید.

موتور کرکره برقی در بافق حساس ترین بخش کرکره به شمار می رود و می بایست تعمیر ان را جدی گرفت چرا که بروز مشکل و یا خطا در ان می تواند امنیت فروشگاه ، اداره و یا منزلتان را به خطر بیاندازد ، این موتور ها دارای طول عمر بالایی هستند که نیاز به روغن کاری و یا نظافت ماهانه ندارند.

آمار ناشی از خرابی موتور کرکره برقی در بافق بسیار کمتر از سایر عوامل می باشد و این تنها از کیفیت و استاندارد موتور های به کار رفته در کرکره ها ناشی می شود ، با حضور تعمیرکاران در محل در صورتی که موتور کرکره در بافق غیر قابل تعمیر تشخیص داده شود ، سریعا موتور خراب را با یک موتور دیگر تعویض خواهند نمود.

خرابی ریموت کرکره برقی در بافق:

همانطور که می دانید ریموت وسیله ای که با استفاده از ان می توانید به کرکره برقی فرمان بدهید که بالا یا پایین برود و یا حتی این که ان در وضعیت دلخواه ثابت نگه دارید ، در صورتی که ریموت دچار مشکل و یا اینکه باتری های ان تمام شده باشند کرکره کار نخواهد کرد ، برای اطمینان از سالم بودن ریموت و پر بودن باتری ان ، در حین فشردن دکمه های ان به چراغ ریموت دقت کنید در صورتی که باتری ها شارژ داشته باشد چراغ خاموش یا کم رنگ خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱