کرکره برقی در اندیکا

کرکره برقی در اندیکا

در این مطلب می خواهیم در مورد کرکره برقی در اندیکا توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. همه ی افرادی که از کرکره برقی استفاده می کنند قطعا زمانی به دنبال دلایل خرابی کرکره برقی خواهند گشت ، چرا که پس از مدت زمانی ممکن است به دلایل مختلفی کرکره های شما به درستی کار نکنند. از این چنان چه تمایل به تعمییر یا ساخت کرکره برقی در اندیکا داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.

کرکره برقی در اندیکا

رفع صدای کرکره برقی در اندیکا از جمله خدماتی است که توسط تیم فنی مهندسی آکام ترک  در سطح گسترده به شهروندان عزیز تهران و کرج ارائه می شود که در این بخش به جزئیات ان خواهیم پرداخت.

ایجاد استحکاک در حرکت رفت و برگشت تیغه ها بر روی ریل و چهارچوب در کنار عملکرد ناصحیح دیگر قطعات می تواند یک صدای ناهنجار را ایجاد کرده و ارامش شخص یا مغازه دارن یا ساکنان ساختمان را سلب کند.

رفع صدای کرکره برقی در اندیکا دارای الزامات فنی و اصولی است که باید برای تحقق ان از یک سری فاکتورهای استاندارد استفاده کرد که تنها از تعمیرکار ماهر ساخته است و اوست که با تشخیص درست خود می تواند مشکل را پیدا کرده و نسبت به رفع نواقص اقدام کند.

کدام قسمت ها نقش اصلی را در رفع صدای کرکره برقی در اندیکا ایفا می کنند

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما موتور کرکره برقی و قسمت برق و الکترونیک در این مورد هیچ نقشی ندارند و بی طرف هستند که در یک کلام می توان گفت برای رفع صدای کرکره برقی به این قسمت کاری نخواهیم داشت.

اما ریل و تیغه ها در کنار شفت و بلبرینگ مهمترین قسمت هایی هستند که باید در هنگام رفع صدا بررسی شوند و در صورت معیوب بودن ، تعمیر یا تعویض شده و با تست های پی در پی از عملکرد درست کرکره برقی اطمینان حاصل کرد.

چطور باید تشخیص داد که کدام بخش است که صدا ایجاد می کند و چه لزومی به هزینه کردن برای این مشکل وجود دارد، این سوالات باید پاسخ داده شود تا با اگاهی بالا با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱