کرکره برقی در آغاجاری

کرکره برقی در آغاجاری

درب اتوماتیک رفاهی که وظیفه فراهم کردن آسایش و رفاه را برای عموم بر عهده دارند. به عنوان درب های اتوماتیک پارکینگ منازل، درب اتوماتیک بیمارستان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در آغاجاری را داشته باشید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

کرکره برقی در آغاجاری

درب اتوماتیک پارکینک در آغاجاری:

درب اتوماتیک آغاجاری پارکینگ اکثرا از نوع الکترومکانیک بوده و قدرت جابجا کردن انواع درب اتوماتیک را دارا می باشند و علیرغم قدرت بالا از سرعت یکنواختی برخوردار هستند. این عامل با کنترل و کاهش سرعت در انتهای مسیر از ضربه و تنش نابجا بر روی درب و سیستم می‌کاهد.

گیربکس موتور درحالت عادی در گیر بوده و در این زمان حرکت درب با نیروی خارجی امکان پذیر نمی‌باشد (در عمل سیستم قفل می‌‌باشد)، مگرآنکه سیستم با کلاچ دستی موجود بر روی موتور خلاص شده باشد. قدرت بالای این سیستم از استهلاک سیستم در تردد‌های بالا می‌‌کاهد. بدنه کاملا آلومینیومی با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای علاوه بر محافظت از اجزای سیستم در کلیه شرایط محیطی تضمین کننده زیبایی ماندگار سیستم می باشد.

درب اتوماتیک ریلی یا کشویی آغاجاری

درب اتوماتیک آغاجاری ریلی را می توان در پارکینگ های مسقف و باز استفاده نمود زیرا که باز و بسته شدن این درب اتوماتیک کم صدا است و برای ساکنین مجتمع آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. امروزه استفاده از درب اتوماتیک کشویی و ریلی به دلیل زیبایی و همچنین کم جا بودن آن در ساختمانها رو به افزایش است.

درب اتوماتیک ریلی آغاجاری به این شکل است که یک لنگه درب که اکثرا از دو و نیم متر عرضش بیشتر است به صورت کشویی به سمت راست یا چپ رفته و محیط ورودی را به کلی باز میکند. درب اتوماتیک ریلی برای مکانهایی استفاده می شود که به تمام فضای ورودی پارکینگ احتیاج دارند و یا اندازه درب به قدری بزرگ و سنگین باشد که استفاده از مدل های دیگر درب اتوماتیک مقرون به صرفه نباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱