کرکره برقی در بهمئی

کرکره برقی در بهمئی

در گذشته کرکره برقی ها فقط سفید رنگ بودند و شکل ظاهری درب پارکینگ کرکره ای خیلی شبیه به درب مغازه می شد. ولی امروزه ، با توجه به تنوع بسیار بالای رنگ و طرح های کرکره برقی از جمله کرکره طرح چوب ، در بسیاری از موارد نصب کرکره برقی پارکینگ ساختمان را بسیار زیباتر می کند و به درب ارجعیت دارد. اگر قصد ساخت و یا تعمییر کرکره برقی در بهمئی داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در بهمئی

اشغال فضای کم کرکره پارکینگ در بهمئی

مورد دیگری که می بایست به آن اشاره کرد، به شکل معمول درب یک فضایی چهن چرخیدن به روی لولا نیاز دارد. اگر فضای پارک کردن شما کم است و باز شدن درب پارکینگ به سمت داخل برای شما مزاحمت ایجاد می کند ، می توانید از کرکره برقی استفاده نمایید.

کرکره برقی در بهمئی با توجه به خاصیت رول آپ خود اصلاً فضایی از داخل پارکینگ را اشغال نمی کند و درون ریل خود به سمت بالا حرکت نموده و رول می شود.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی در بهمئی به مراتب از ساخت ، نصب درب ، نصب جک پارکینگی و رنگ آمبزی درب ارزان قیمت تر تمام می شود.

کرکره برقی پارکینگ بجای جک تک لنگه

اگر درب یک لنگه دارید ، باید حتماً از جک های گران قیمت که توان جابجایی وزن بالا را دارند استفاده نمایید. این درب های با توجه به طول و سنگینی زیاد خیلی به جک فشار می آورند و مدام خراب می شوند. از طرفی طول درب زیاد است و در زمان باز شدن فضای خیلی زیادی از پارکینگ را اشغال می کند. برای این درب ها بهتر است کرکره برقی نصب شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱