کرکره برقی در بشاگرد

کرکره برقی در بشاگرد

درب های اتوماتیک دیگر روی سنسورهای اپتیکی یا حرکتی عمل می کنند. این سنسورها ممکن است در بالای مجموعه ای از دربهای اتوماتیک یا در بالای یا دو طرف قاب درب های اتوماتیک نصب شوند. چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمییر کرکره برقی در بشاگرد را داشته باشید می توانید با مشاورشان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در بشاگرد

مزایای استفاده از درب اتوماتیک:

آیا شما در حال ساخت یک ساختمان جدید در بشاگرد هستید؟

۱-مشتریان زیر درب های اتوماتیک در بشاگرد را ترجیح می دهند.

تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان یک مقدار با ارزش،درب های اتوماتیک را به خود اختصاص داده اند، و تقریبا ۹۹ درصد از آنها از درب های اتوماتیک استفاده می کنند. مهمترین مکان هایی که باید درب های اتوماتیک را بر اساس نظرسنجی های مصرف کننده انجام دهند عبارتند از:

بیمارستان ها در بشاگرد

فرودگاه ها در بشاگرد

هتل ها در بشاگرد

مراکز خرید در بشاگرد

فروشگاه های خرده فروشی در بشاگرد

پاسخ دهندگان بررسی همچنین دفاتر پست را به عنوان مکان مهمی برای درب های اتوماتیک شناسایی کرده اند، اما در اغلب موارد، به ویژه در دفاتر شعبه کوچکتر، وجود ندارد.
۲-گزینه های انتخاب گسترده هستند.
ده ها درب اتوماتیک در دسترس هستند، در بسیاری از سبک های مختلف، اندازه، رنگ و طرح های مختلف وجود دارد. شما در درب اتوماتیک شما در فروشگاه مواد غذایی محلی خود مشاهده نمی کنید.
گزینه ها عبارتند از:

درب اتوماتیک گردان

درب های اتوماتیک تاشو

درب های کشویی اتوماتیک

درب اتوماتیک چرخشی

۳-راحتی مهمانان شما قدردانی نمی کنند که درب دستی سنگین را باز کنند، مخصوصا اگر آنها، بچه ها یا بسته ها را تحریک کنند یا چالش های دسترسی را داشته باشند.

همان طور که یکی از پاسخ دهندگان این نظرسنجی گفته است: “اجازه دهید فقط برای افراد معلول طراحی شود، اما برای همه راحت است.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱