کرکره برقی در استان قم

کرکره برقی در استان قم

یک از پیش نیازهای داشتن یک خانه هوشمند و با امنیت بالا ، ابتدا هوشمندی درب ورودی های ساختمان و مراکز خرید است که باتوجه به این نیاز ، بحث کرکره هوشمند برقی مطرح می گردد .اگر شما هم جز افرادی هستید که تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان قم را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید.

کرکره برقی در استان قم

کاربردها کرکره برقی در استان قم:

۱ – مراکز تجاری و اداری

۲- پارکینگ منازل و کرکره مغازه ها

۳- کرکره برقی مراکز صنعتی .

اجزای کرکره برقی در استان قم:

۱- موور ساید

۲-موتور تویلار

۳- تیغه آلومینیوم

۴- ۲پل .انحنا

۵-پانچ دار یا بدون پانچ

۶-تیغه پلی کربنات .

علت صدای کرکره هوشمند برقی:

پس از نصب و راه اندازی کرکره هوشمند برقی ، یکی از مشکلاتی که پس از سپری کردن چندین سال با آن مواجه خواهید شد ، صدای کرکره هوشمند برقی است که در هنگام بالا و پایین شده کرکره ایجاد خواهد شد. ایجاد صدای آن دلایل مختلفی وابسته است که می توان این مورد را به تجهیزات آن وابسته دانست که در این بین موتور کرکره ، تیغه ی کرکره و همچنین نصب و راه اندازی توسط افراد غیر حرفه ای تا حدود زیادی به ایجاد صدا تاثیرگذار می باشد .
تیغه های به کار رفته در کرکره هوشمند از انواع و جنس های مختلفی برخوردار است که از جمله اجناس آن می توان به فولاد ، آلومینوم ، گالوانیزه و پلی کربنات اشاره کرد . همچنین تیغه های تولیدی از وزن و ضخامت های متنوعی برخوردار است و قبل از انتخاب تیغه نیاز است تا متخصصان  فعال در زمینه نصب کرکره هوشمند برقی مشاوره دریافت کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱