ساخت کرکره برقی در پارس‌آباد

ساخت کرکره برقی در پارس‌آباد

ساخت کرکره برقی در پارس‌آباد با یاری خداوند و با تکیه به اعتماد کاربران عزیز در زمینه کرکره های برقی توانسته ایم تیغه های  را تولید و نمایندگی انواع موتور های ساید و توبلار کرکره برقی را در در دست بگیریم و با کمک شما همراهان عزیز توانسته ایم در زمینه های گوناگون اقتصادی جایگاه ویژه ای را کسب کنیم که نه فقط در بازار داخلی باعث شد استقبال گرمی صورت گیرد بلکه سبب تشویق و همکاری کمپانی های تجاری گوناگون کشورهای منطقه قرار گرفته یم.

ساخت کرکره برقی در پارس‌آباد
ما همواره تلاش کردیم بهترین محصولات خود را در در پارس‌آباد و دیگر نقاط کشور برای مشتریان خود انتخاب کنیم تا قیمت پایانی  را برای کاربران عزیز به حداقل برسانیم و خدمات پس از فروش خود را به بهترین شکل انجام دهیم و این مسئله برای همکاران و مشتریان ما اثبات شده است.

سایز بندی تیغه در پارس‌آباد به ۳ نوع تقسیم می شود:

۱- تیغه ۶۰ که به شکل معمول در دهانه های کم عرض تا حدود سه متر مورد استفاده می شود از مزیت های این نوع تیغه می توان به کم صدا بودن اشاره کرد این تیغه ها به علت کم عرض بودن از پل که همان اتصالات داخل تسغه می باشد استفاده نمی شود .

۲- تیغه ۸۰ مرسوم ترین و پر استفاده ترین نوع تیغه می باشد و به طور معمول در دهانه هایی با عرض و ارتفاع عادی تا شش متر استفاده می شود این نوع تیغه ها دارای تک پل و دو پل می باشد که بنا به درخواست مشتری می توان از تک پل یا نوع دو پل آن استفاده نمود تیغه های دو پل استحکام تیغه را تا حد زیادی بیشتر می کند.

۳- تیغه ۱۰۰ این نوع تیغه در دهانه هایی با عرض بیشتر از شش متر استفاده می شود این نوع تیغه به دلیل عرض زیاد دوپل می باشد و بالاتری نوع مصرف را در کارخانجات و مکان هایی با ارتفاع و عرض زیاد مورد استفاده قرار میگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰